Noma: My Perfect Storm
Creative genius René Redzepi is renowned as one of the world’s best chefs. His restaurant Noma was voted best restaurant in the world four times. He has been credited with revolutionizing the food world with his radical take on classic cuisine. Explore his universe with unprecedented access into his kitchen as he strives to achieve perfection and concoct bold, exciting dishes for diners from around the world.