Nomad: The Warrior
Set in 18th-century Kazakhstan, a vast, pitiless region of austere and terrible beauty, and tells the story of a boy who is destined to one day unite the three warring tribes of the country who have survived and fought for centuries - against invaders, against their formidable enemies and amongst themselves.