Nothing Man
Riddled with the brutal nightmares from his long forgotten past, Noam, a frightened amnesiac, has taken himself away from society, living life as a homeless man. When his only friend is murdered in cold blood, Noam sets out in search of justice and truth, but at the cost of unlocking his own checkered past.