Getaway of Love
Giuliana leads a normal life: she is married with Martino, a husband who is not very passionate and more dedicated to his job than to her. One day two criminals break into the supermarket where she works. A charming policeman, Leonardo, comes to stop the robbery. Between the two an attraction without limits is born, which will lead them to extreme choices in order to stay together.