Nutshells
A functioning depressive, Bill Gotts had a completely different vision when he imagined life in his thirties. The opinion columnist attempts to find his way through an early mid life crisis with the help of his over opinionated and equally flawed peers, to eventually conclude that he knows nothing. Though, that revelation may be the best step toward actually discovering something great in life.