O Cineasta
After his first critical and commercial success, director Martin battles to get his next film made his way, staying true to his vision. Faced with today's rapidly changing cinema industry, its sex scandals and the dominance of online platforms that are changing the visual language, the production process and the way films are consumed, Marty is forced to re-evaluate his position as filmmaker and value as an artist.