Odela 2
In Odela 2, Tirupathi mysteriously returns from the dead, unleashing terror and murders in the village. Amidst a failed investigation, hope emerges in Shiva Shakti (Tamannaah Bhatia), a fierce Naaga Sadhu and Shiva devotee. In a divine battle of good vs evil, she defeats Tirupathi’s vengeful soul, bringing light back to Odela.