Of Miracles and Men
The story of one of the greatest upsets in sports history has been told. Or has it? On a Friday evening in Lake Placid, New York, a plucky band of American collegians stunned the vaunted Soviet national team, 4-3 in the medal round of the 1980 Winter Olympic hockey competition. Americans couldn't help but believe in miracles that night, and when the members of Team USA won the gold medal two days later, they became a team for the ages.