On Edge
In the middle of nowhere, Emy, a young cop, wakes up in the trunk of her car in a state of shock. Why is she lying to her colleagues? The night before her wedding with Alice, who works at a renowned family winery, Emy runs away. Is she who she says she is? Matisse, her cop partner and future brother-in-law, covers up her disappearance.