ONA
Children of Ether follows Rhonda, a woman with a dark past and a mysterious power, as she is pursued by an unknown assailant after the death of her father. Aided only by her wits and a pair of orphans, Rhonda journeys through a decaying, dystopian metropolis populated by raiders, gangs, and the supernatural. As she struggles to survive in this harsh urban tangle, she meets both friends and enemies, and searches for answers about this power, "The Ether", awakening within her.