Ondine
Ondine is the story of Syracuse, a fisherman who catches a beautiful and mysterious woman in his trawler's nets. The woman seems to be dead, but then she comes alive before Syracuse's eyes. With the help of his ailing, yet irrepressible daughter, Annie, he comes to believe that the fantastical might be possible and that the woman (Ondine) might be a myth come true. Ondine and Syracuse fall passionately in love, but just as we think the fairytale might go on forever, the real world intercedes.