One Hour with You
It's spring in Paris, and Dr. Andre and Colette Bertier's blissful marriage hits the skids when her flirtatious school friend Mitzi makes a play for her husband. Meanwhile, Mitzi's husband, Professor Olivier, hires a detective to spy on his wife's affairs, and Andre's best friend, Adolph, has his eyes on Colette.