One Last Heist
In a remarkably true story, four aging East End criminals, led by 76 year old Brian Reader, and one mystery man, set out to pull off the largest heist in English legal history. With everyone from the Hungarian mob to Scotland Yard on their tail, these rag-tag, old-school, and just plain old, crooks set about achieving the seemingly impossible; drilling into a steel-and-concrete secured safety deposit vault in London's well-to-do Hatton Garden jewelry quarter.