Onegin
Social life has long tired Evgeniy Onegin, so he perceives the news of the illness of his uncle living in the village as an opportunity to escape from the disgusting world. Evgeniy lives in aimless solitude until the owner appears at the neighboring estate - enthusiastic Lenskiy, not yet satiated with life, who introduces Evgeniy to the sisters Tatyana and Olga Larin.