Operation Corned Beef
Squale, an ace spy, is called back from South America to carry out a tough operation. Goal: dismantle an international arms traffic masterminded by an important French government official. Squale triggers off a squall that blasts away everything in its wake: people, cars, and helicopters. The Lemercier, Clavier and Reno trio steal the thunder in this uproarious operation.