Operation Pacific
Superstar legend John Wayne in a thrilling story of a WWII submarine commander overly devoted to his crew and boat. With a strong supporting cast including Academy Award-winner Patricia Neal ("Hud"), Ward Bond ("The Maltese Falcon"), Martin Milner (TV's "Adam 12"), and Philip Carey (TV's "One Life to Live") in the role that launched his film career.