Operation Yellow Bird
The unpublished story of the secret rescue of Chinese Tiananmen dissidents who mysteriously disappeared after standing up to the Chinese government during Tiananmen Square protests in 1989. Until now, the operation of exfiltration has been attributed to the CIA, but this investigation reveals a completely different story in which a French diplomat takes the lead role.