Windstorm and the Wild Horses
Mika, now a famed horse whisperer, sets off to a new country to find the roots of her beloved horse. Along the way she discovers a magical oasis where a large herd of wild horses live. However, the owner is forced to sell the land to a big company that covets its spring water. To save the property, Mika hatches a plan to revive an old tradition: a wild horse race.