Ouija Ouija
Laine convinces her group of friends to use a Ouija board to make contact with their recently deceased friend Debbie. When they return to where Debbie died in an attempt to reach her, they discover disturbing film footage Debbie recorded of herself after she found the Ouija board, leading up to her brutal death. The friends soon learn that they have awoken a dark and terrifying power that begins to haunt them, and that the only way to break the connection with this darkness ... is to play the game again!