Over Again
In junior high, Gao Si Lin (Hou Ming Hao), Guo Si Jia (Gai Yue Xi), and Zhang Zi Yang (Peng Yu Chang) become friends to escape bullying, maintaining their bond through high school. Gao Si Lin emerges as a model student, Guo Si Jia becomes a tough young woman with Beijing aspirations, and Zhang Zi Yang struggles with bullies and a domineering father. When Zhang Zi Yang pushes Gao Si Lin during a quarrel, a tragic accident occurs, causing a brain injury that transforms Gao from a top student to a waiter with memory loss. Wracked with guilt, Zhang becomes a rebellious rock group leader. After Zhang seemingly commits suicide on his 18th birthday, his friends suspect something extraordinary - that he might have become a time traveler. "Over Again" is a 2019 Chinese movie directed by Hua Ming.