Overboard Overboard
Leonardo (Eugenio Derbez) is a selfish, rich playboy, and Kate (Anna Faris) is a hard working single mother hired to clean his yacht. After unjustly firing and refusing to pay Kate, Leonardo falls overboard when partying too hard and wakes up with amnesia. Kate shows up at the hospital and, to get payback, convinces Leonardo he is her husband and puts him to work - for the first time in his life! Can a lie keep a new love together? Sometimes, you should just go a little overboard to find out.