Overrun Overrun
Former extraction specialist Marcus Lombardi jumps into a life of crime, when his sister is revealed as an informant on underworld kingpin Ray Barren. Marcus agrees to do an impossible job for Ray to clear his and his sisters name. Marcus is put on a collision course with Russian Mobsters, dirty cops, and plenty of assassins that want to make his job even harder than already is.