Paint Your Wagon
A raucous western comedy, Paint Your Wagon is punctuated with a classic Lerner and Loewe musical score, including "They Call the Wind Maria" and "I Talk to Trees." The story of a gold-mining boom town full of brawny men centers on the work-and-play partnership of Ben and Pardner (Lee Marvin and Clint Eastwood) and the delicate wife they share (Jean Seberg).