Pandemic
In the near future, a virus of catastrophic proportions has overtaken the planet. Humanity is losing its grip and our only hope is finding a cure. In charge of the hunt for uninfected survivors in L.A., Dr. Lauren Chase and her team are putting on hazmat suits and preparing to leave a secure military medical compound. With helmet-cameras to record their experiences for research, they enter the field…but nothing could have prepared them for the mayhem they are about to walk into.