Panic Button
Four young people win a trip of a lifetime to New York City. On board the private jet, they are invited to take part in the in-flight entertainment – a new online gaming experience. But this is no ordinary game. Trapped at 30,000 feet, they are forced to play for their lives and the lives of their loved ones by their mysterious captor.