Paranormal Demons
An international group of film students finds a disturbing video clip on the dark web which seems to contain poltergeist phenomena. Agreed that it's just what they need for their latest documentary project the group travels to the sanatorium shown in the video clip. Once there, they rig up their camera equipment and start to explore the possible ghost activities - until the true horror begins.