Paris by Night
Police commander Simon Weiss, head of the division that supervises Paris’s demi-monde, starts out on his nightly tour of bars, discos and strip clubs, making sure once again that the owners don’t bend the rules too far. Weiss knows he’s between a rock and hard place: it’s obvious that criminal gangs run rampant in his special domain, and even more obvious that they’re protected by higher-ups in the department.