Paris Countdown
When Paris nightclub owners Milan and Victor are lured into a drug deal that goes bad they are tortured by police and negotiate their freedom against an overwhelming testimony that condemns their psychotic liaison to prison. Six years later, their nightmare begins again when the psychopath who destroyed their lives is granted his freedom. Now, after not having seen each other for years, Milan and Victor are united again in order to survive. Full of thrilling fights, car chases, gun fights and more, Paris Countdown is a joyride not to be missed.