Parov Stelar - Backstage 2022
This documentary takes a look at this exceptional artist, his work in the studio and on his life on the road. The camera follows Stefan throughout the genesis of the Voodoo Sonic Trilogy and shows the effects that Covid-19 pandemic has had on the musicians.