Part-Time Spy
Jang Young-shil, who couldn't get a full-time job no matter how hard she tried, finally is hired as a comment writer for National Security Office at 35. However, even in the job she realizes that she is on the top of the list of people who are soon to be laid off. One day, Mr. Cha, the manager of the department makes an irreversible mistake and loses the budget of National Security Office to voice.