Parthenope
The beautiful Parthenope, born in the sea of Naples in 1950, searches for love in the heady, hot summers and endless nights of her youth in Naples, as she falls for the city's many unforgettable characters and finds herself in the adventures that make up a lifetime. From Academy Award-winning filmmaker Paolo Sorrentino comes a sprawling, seductive, and deeply romantic story of young love, starring Celeste Dalla Porta and featuring Gary Oldman.