Parts Per Billion
Would you want to survive the end of the world? Led by a star-studded ensemble cast, PARTS PER BILLION tells the story of three couples forced to make life-defining decisions in the face of a biological catastrophe that threatens to destroy the human race. As the pandemic spreads and civilization is thrown into chaos, generations old and young must each make the ultimate decision that leaves us wondering: will love survive?