Pat Rocco Dared
Documentary filmmaker Charlie David explores the life and film work of Pat Rocco, the man who dared to put the first same sex kiss on the big screen. In the 1970's Playboy magazine dubbed Pat Rocco the King of the Nudies, but he is much more than an erotic filmmaker. Rocco is an activist, artist, filmmaker, and entertainer with one more story to tell: his own.