Paul Weller - Live in Sydney
Successful solo artist, Paul Weller who's music is rooted much in British culture, continues to remain a respected singer, lyricist and guitarist as well as national star. He is also the principal figure of the 1970s and 80s mod revival and is often referred to as the Modfather.