Peacemaker
Morality is for another day. United States-Canadian border 1891: Twenty-three nuns and seven priests are found dead at a burned down monastery. U.S. Marshall William James Richford and Mounted Policeman Richard Custer need to work together to find one of the most ruthless gangs of their time.