Pendular
A young couple settles down in a large warehouse. A strip of tape divides it into two equal portions: to the right, his sculpture atelier; to the left, her dance studio. Pendular takes place in this setting, where art, performances and intimacy intermingle, and where the characters slowly lose their capacity to distinguish between their artistic projects, their past and their romantic relationship.