Perfect Endings
After a decade-long relationship ends, filmmaker João finds himself at a crossroads in both his personal and professional life. While trying to break into the film industry, he ends up directing amateur erotic films. With the support of loyal friends, João embarks on a dating journey, navigating modern romance and finding inspiration.