The Marine 5: Battleground
After returning stateside and now working as an EMT, Jake Carter finds himself caught up protecting a person of interest from a ruthless biker gang. WWE Superstar “The Miz” returns as Jake Carter bringing along the most WWE Superstars in a feature film ever!