Peter and the Vegetarian Wolf
Peter and the Vegatarian Wolf ('Pierino e il lupo vegetariano') is based on the well-known music suite composed by Sergei Prokofiev in 1936. The Orchestra Filarmonia Veneta led by Diego Basso accompanies various hilarious stage characters and provides the music under the on-screen animation. Recorded at the Teatri e Umanesimo Latino SpA in Trevisio, Italy in 2015.