Peter Gabriel - Rock Legends
PETER GABRIEL n English singer-songwriter, musician and humanitarian activist who rose to fame as the original lead singer and flautist of the progressive rock band Genesis. After leaving Genesis in 1975, Gabriel went on to a successful solo career, with “Solsbury Hill” his first single. His 1986 album, So, is his most commercially successful, and is certified triple platinum in the UK and five...