Peter Ibbetson
Haunted by love lost but never forgotten, architect Peter Ibbetson unexpectedly reunites with his childhood soulmate, Mary, now the Duchess of Towers. Her quick-tempered husband becomes violent when he discovers their past, but his jealousy proves no match for their will to be together…even if only in a dream world of their creation.