Pimp
Born into the gritty life of the Pimp Game, Wednesday (Keke Palmer) grows up following in the footsteps of her dad. With her girlfriend (Haley Ramm) by her side, they struggle to find their way on the mean streets of the Bronx. In a rise and fall of events, Wednesday is forced to choose between money and love.