Ping Pong Summer
The year is 1985. Rad Miracle (Marcello Conte) is a shy 13-year-old white kid who's obsessed with two things: ping pong and hip hop. During his family's annual summer vacation to Ocean City, Maryland, Rad makes a new best friend, experiences his first real crush, becomes the target of rich local bullies, and finds an unexpected mentor in his outcast next-door neighbor (Susan Sarandon). Ping Pong Summer is about that time in your life when you're treated like an alien by everyone around you, even though you know deep down you're as funky fresh as it gets.