Pinky
When Pinky discovers that he has the power to read the energy of others, he starts to see people for who they truly are. Which makes life, and losing his virginity, a lot more interesting. As he journeys into the world of energy vampires and energy readers. he sees the human experience with new eyes as he is forced to confront lust, fear and his own inner demons.