Pipe Dream
For decades, Theo Jansen has toiled on the beaches of the Netherlands in his quest to make his beloved Strandbeests self-sufficient. But what happens when, as the artist pursues his dream to create new life, he starts to feel his own slipping away? As he contemplates whether he is the Strandbeests' master or slave, Theo races against the inevitable passing of time and his eventual death.