Have Mercy on Us All
Paris, in the present day. Hastily painted mysterious symbols are appearing on the doors of apartment buildings all over the city. The rumor of a plague epidemic is spreading through the capital like wildfire. The first body bearing all the symptoms of the terrible scourge is soon discovered. Commissaire Adamsberg, an unusual, intuitive policeman, recently appointed as the head of the Crime Squad, is put in charge of the investigation.