Plan
Plan is a Bollywood thriller action movie, directed by Hriday Shetty, starring Sanjay Dutt, Priyanka Chopra, Dino Morea and Sameera Reddy in the lead roles. Four friends Bobby, Lucky, Jai and Omi arrive in Mumbai with dreams of making it big. They kidnap a businessman hoping to extort money from him, but he turns out to be a gangster.