Planet Ocean
Filmed by directors Yann Arthus-Bertrand and Michael Pitiot, along with an outstanding team of international underwater cinematographers in partnership with OMEGA and with the scientific support of Tara Expeditions. The film aims to explain some of the planet’s greatest natural mysteries, while reinforcing how essential it is that mankind learns to live in harmony with our oceans. Planet Ocean serves as a reminder of the bond between humans and nature, and the duty that exists to protect and respect our planet. Yann Arthus-Bertrand, Goodwill Ambassador for the United Nations Environment Program, presented this film to the leaders of Rio+20 conference, in June 2012.