Point Blank
Convicted corporate criminal Howard engineers a prison break as he and a number of fellow inmates are being transferred to a new facility. Only Rudy, a former mercenary and brother of one of the fugitives, can take out the criminals before more lives are put in danger. Featuring action legend Danny Trejo and Oscar nominee Mickey Rourke.