Poison - 7 Days Live
This superb live performance captured at London's Hammersmith Apollo in 1993 was filmed during their Native Tongue global tour and features hits from that album as well as classic tracks from the band's history including Unskinny Bop, Stand, Until You Suffer Some (Fire And Ice) and the power ballad anthem, Every Rose Has Its Thorn.